WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

понеделник, 14 май 2012 г.

Рози - кутийка с декупаж

Тази кутийка направих съвсем спонтанно, без предварителен замисъл. Просто ми се искаше да зарадвам една творяща дама. Не бях правила декупаж върху толкова малко нещо - 9/5.5/4.5 см., плюс това стъклени капаче..... Да си призная не беше много лесно - поне за мен.





8 коментара:

  1. Ох , умирам си за ей такива красиви малки неща ....кутийката е много сладка ! Браво Вили и се надявам дамата за която е била направена да я е харесала :) ....ако ли не ...прати ми яяяяя :))))
    Чао и хубава нова седмица !

    ОтговорИзтриване
  2. Супер! Харесва ми кутийката. И техниката декупаж като цяло ми харесва. Все се каня и аз да пробвам някой ден... Ще даваш уроци, нали? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, разбира се ще ти покажа каквото мога, ама чак пък уроци - не съм толкова добра...

      Изтриване
  3. Адски сладка кутийка, и като цвят, и като състаряване, а и с тези красиви градински рози много прилича на нещо (като кутийка за чай, например), излязло от раклата на някоя английска баба :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много е красива! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. И си стоя пред екрана, и си въздишам по тази красота! Освен това е толкова нежна! Май ще ме амбицираш вече сериозно поне да опитам тази техника, която от дълго време ме човърка! Нареждам се на опашката за съвети!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ