WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

вторник, 15 май 2012 г.

Терзания по селски

 Градината ми вече разцъфтява. Бях обещала на Стефи     Te4eto    да я поканя щом цъфнат божурите на по една динджифилова лимонада. Да обаче май се оказва, че е доста заета.Затова понащраках няколко снимки.
 Доста се позамислих дали да не снимам и посадените краставички, ама се отказах. Викам си:  "Сега момичетата ще си кажат - Ееее, стига с този селски пасторал."
Да точната дума е "пасторал", въобще не съм се объркала и сега ще разберете защо.Та думата ми беше за краставиците. Сутринта, преди работа с чаша кафе обикалям по пътечката и .. "- Я да видя дали са се съвзели разсадените краставички". Навеждам се през плета и о, ужас. От разсада ми останали само стърчащи стъбълца. М да, имаме си пасящо стадо, ама от охлюви. Всъщност аз тези рогатковци много си ги харесвам и не ги чистя от градината. Внасят допълнителен колорит, движение и живот в нея, а и обичам да ги наблюдавам.  Предпочитам да се лиша от десетина корена краставици, ...ама да ги бях снимала поне. Един роднина, като разбра за неволите ми се замисли и ме посъветва, когато посадя новите  да сложа предупредителна табелка  - "Моля, не яжте от този разсад. От съседния не е проблем"

Поради бързината, с която избягаха, не мога да ви покажа снимка на престъпниците.

 











13 коментара:

  1. Хи хи я какъв умен роднина си имала Вили :)...веднага отивам да пиша и аз табела за моите престъпници :)))....цветята ти са чудни ,направо приказка ! Хубав следобед ! Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни са -разтовариха ме малко в края на работния ден !

    ОтговорИзтриване
  3. Ама красота - какви цветове само! Прекрасна градина, божурите са великолепни! Представям си уханията, и също така, извинявай, си представям израза на лицето ти при вида на "оглозганите" краставички :). Ама като деца много обичахме да си играем с рогцата на охлювите...

    ОтговорИзтриване
  4. То, не че на мен ми се занимава с краставици и домати. Ама, ей тъй от кумова срама, нали двора е селски не върви само треволяци/ по градски райграс/ и китки....

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна градина, и цветята - дори усещам аромата им!

    ОтговорИзтриване
  7. Освен Течето други гости искаш ли ;) Ти сякаш живееш в рая, момиче... поздравления за усета да отгледаш всичката тази красота... БОЖУРИТЕ , кой не ги обича?! Повечето ми парфюми са с основна нотка на божур. За охлювите , какво да кажа... не съм им фен, но от твоите уста ме засърбя да изляза и да ги понаблюдавам що за стока са ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Разбира се , който има път по нашия край е добре дошъл.
      И да тук е рай.Само ако знаеш колко се дърпах в началото с това живеене на село.

      Изтриване
  8. Вили, прииска ми се да грабна чашата с кафето и детето и да се пренеса в твоята градина! Мога даже да поостана и да регулирам движението на охлювите към съседния разсад! Обожавам цветята, а твоите са прекрасни! По-честичко да ни показваш техни снимки и въобще снимки на райското ти кътче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, като знам каква лудница е в София...грабвай детето и....

      Изтриване
  9. Ще дойда! Не знам кога, но ще дойда - бърза работа нямаме(като гледам и след божурите ще има на какво да се радвам)... и добре ги показа - страхотни са! И розата на каменната стена... такава картинка няма как да не сгрее душичката ми!

    ОтговорИзтриване
  10. обожавам розви божури, а твоите изглеждат просто невероятни. Завидях ти благородно :) за селския пасторал.

    ОтговорИзтриване
  11. Прекрасно е и снимките са невероятни!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ