WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

понеделник, 7 май 2012 г.

Имаш поща

Преди седмица, а може би две след  мой коментар в блога    на една супер интересна дама /предполагам -позната на голяма част от Вас/  - Рози      bairozan's blog ,      получих следния отговор                 "Чак ми се прииска да ти подаря и на тебе :.) Пусни ми адреса си на ................., моля!"                   Ех, разтуптя ми се сърцето, а когато получих колетчето -  и ръцете. Стига приказки. Само още една - Рози,  БЛАГОДАРЯ за радостта, която ми подари !

Едно от прелестните яйчица, на което съм собственик   -    bairozan's blog 




И разбира се - книгоразделител със запазената марка на Рози - bairozan's blog

 

4 коментара:

  1. Честит подарък :) ! Много са красиви яйцето и книгоразделителя ..искам и азззз ......:) !
    Хубава седмица ,Вили ! Поздрав най-сърдечен :) !

    ОтговорИзтриване
  2. Ееее, страхотни подаръци и напълно разбирам вълнението ти!

    ОтговорИзтриване
  3. Караш ме да се чувствам страхотно с тази публикация, Вили! Ама е много приятно и пак бих го направила :)

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ