WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

понеделник, 28 май 2012 г.

Картичка с ръчно направени цветенца


Доста се чудих какви цветенца да използвам при тази картичка. Пробвах няколко варианта, докато не се сетих за първото видео уроче на Te4eto.      Видео урок 1
   Указа се, че изработването  не е трудно, а в същото време цветенцата са доста красиви и ефектни. Разбира се джобчета, тагчета и пеперуди. Толкова се радвам на новия си пънч с пеперуди, че не мога да спра да го използвам. Зная аз , че ще ме разберете..........

 Включвам се :
 
Картичкофурии-„Картичка с ръчно изработени цветя”
 Този път предизвикателството е зададено от Маги.

 Двете елши- Майско предизвикателство- Цветя

 


Това е снимката, на която цветовете са най - близки до оригиналните. Останалите леко жълтеят - нали знаете, че не съм по този вид снимки..хи, хи, хи.....светлината ми не е подходяща.





7 коментара:

  1. Ех, ама как се радвам самооо!!! Много хубави са станали цветята! Благодаря ти, че ми се довери и опита!!! Ей това е истинска награда!
    Иначе цялата картичка е много сантиментална и ми харесва (пеперудите са страхотни!).

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятна е! Ех, какво настроение носи само!
    / Провери и при Крейзито - да се включиш там, нещо за Детството е новото им предизвикателство/

    ОтговорИзтриване
  3. Свежа, стилна, нежна, от нея струи такава чистота! Прекрасна е, Вили! Както и цветенцата, справила си се блестящо! То добре, че беше урочето на Течето, иначе щях да се измъча с рязането на моите тичинки за лилавото цвете!
    За пънча те разбираме, знаем ние какво е нова придобивка!

    ОтговорИзтриване
  4. Много нежни са станали цветята, Вили. Картичката много ми харесва. Благодаря ти за участието в моето предизвикателство при Картичкофурии!

    ОтговорИзтриване
  5. О, прощаване с детската градина - първото от много подобни, затова освен по детски нежна, има и нещо тъжно в картичката. Толкова е красива с тези цветове, пеперуди и цветя! Браво за цветята!

    ОтговорИзтриване
  6. Много интересен проект! ЧУДЕСНО Е!!!

    Благодаря ти, че се включи впредизвикателството на Двете Елши :о)

    ОтговорИзтриване
  7. Друго си е момичешката картичка - има цветенца, прекрасни пеперудки и нежни цветове :) Тази картичка наистина е пленителна, а точно тези пеперуди са ми слабост и на мен. Много им се радвам, все още!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ