WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

събота, 10 септември 2016 г.

Торбичка за подарък

  Обожавам хартиените торбички. Второто нещо което направих откакто се заразих с това хоби е точно торбичка за подарък. След това имаше и албумче. Това лято ми се наложи да направя доста торбички, но време за снимки нямаше....
  Червеното не е от любимите ми цветове, но тези ябълки са толкова готини....


16 коментара:

  1. Чудесна е - браво!
    Страхотно съчетание на цветове - много ми допадна!
    Вилини,
    използвам момента да те поканя да участваш в

    Scribbles Designs Challenge #44 - Mason Jars

    http://scribblesdesignschallenge.blogspot.bg/2016/08/scribbles-designs-challenge-44-mason.html

    , където този месец съм гост-драскач.

    Сигурна съм, че ще сътвориш нещо интересно и уникално!
    Успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Това много ми допада! Напоследък и аз предпочитам опаковка с кафява хартия и малко украса, ама моите са аматьорски :) Този плик е разкошен!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ