WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

петък, 23 март 2012 г.

Покани за детски рожден ден

        Следващата седмица моето пиленце става на цели 5 годинки - направо си е юбилей.
   Без малко и моята работа да стане, като на онзи обущар нали го знаете, дето все ходел бос . Детето щеше да раздава покани в последния момент.

 Аууу, имам петно на покривката. Нощните снимки не са вече за мен - недовиждам. Е няма нищо, хапнали и покапали, ще я сменя имам още три такива.

          За направата на поканите ми помогнаха две дами.  Гери  Arcadia ®, която беше публикувала в блога си линк с картинката , а  Юлито не стига, че ми преотстъпи машината си за изрязване/ все още нямам такава/, но ми отпечата и чудесната хартия на точки. Ей, момичета страхотни сте.
  Картинката оцветих с акварелни моливи. Не е много добре, но Йови остана доволна. Нали съм изпълнила най-важното - да е в розово.
                        





                                        
 Разбира се направих и момчешки.
Хубави почивни дни.
Да не забравите, като обикаляте поляните да си наберете коприва.

23 коментара:

  1. Oh Vilini these are beautiful great work hugs Elaine

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, чудни са поканите! При такова събитие как да не се мобилизираш? Възхищавам ти се, че си оцветила толкова много и така детайлни картинки - поздравления! И весело посрещане на празника - да ви е жива и здрава малката принцеса!

    ОтговорИзтриване
  3. Ееее, ама при тези чудни покани и за малки дами, и за малки господа, кой ще ти гледа някакво си петно на покривката! И да ти кажа честно толкова се възхищавах на всичките, че ако не бях прочела текста към публикацията ти, въобще нямаше да му обърна внимание! Рожденичката ще бъде много щастлива, раздавайки тези красоти!

    ОтговорИзтриване
  4. These invitations are so beautiful Vilini. Michelle x

    ОтговорИзтриване
  5. Иеее! Голъма радост ще са за малката им притежателка! Много са красиви, много!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ