WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

петък, 23 март 2012 г.

Пролетна Зеленка

  Рецепта е много подходяща за този период от годината. Правя я и зимата, но зеленинката тогава е замразена. В къщи положението е следното - мъжът- не яд месо, аз хапвам месо рядко, а имаме и едно малко същество Йови, което в супата от картофи търси топчета.
 Какво ще Ви трябва за тази рецепта - всичко е на око и от сърце.



1. Спанак, киселец/ до сега не съм намирала на пазара/, коприва / много е важна, защото предава страхотен вкус/ и магданоз
2. Сварени яйчица - 2, 3, може и 4
3.Сиренце
4.Сос бешамел / правя го на око - стопявам масло+ брашно да се запържи + прясно мляко/
5. Кашкавал
6. Смес от сухи меродийки

  Попарвам копривата и спанака на бързичко за няколко минутки във вряща вода. След като се изцедят от водата и поизстинат ги нарязвам. И сега вече е лесно. Избирате си съд за печене/ може да го направите и в онези сладки малки гювечета/. Към зеленийката добавям настъргани, може и нарязани сварените яйца, натрошеното сирене, меродийките и соса бешамел. Позаглеждам, поръсвам обилно с настърган кашкавал и хайде във фурната. Пека на 200 С.

  Хайде по поляните, че копривата излезе, а и въздуха извън града е.......... Да Ви е сладко.

4 коментара:

  1. Хубава зеленка ,Вили , много вкусно и апетитно звучи и рецептата е написана както ми харесва на мен :) ...кратко и ясно :) ! Който разбрал- разбрал :)) !
    Хубав петък и слънчев и зелен уикенд !

    ОтговорИзтриване
  2. Виленце, направо ми възбуди апетита...Копривата е едно от най-любимите ни ястия, но по този начин не съм я правила - веднага ще пробвам.По поляните точно сега нямам време да хукна, но имам във фризера....Зареждам се всяка пролет и лято и цяла зима си похапваме.
    Извинявам се, че чак сега намерих време да направя публикация, в която да покажа страхотната ти картичка от Осмомартенската размяна....Очарована съм!
    Хубав ден с много усмивки!

    ОтговорИзтриване
  3. Вкусно и бързо - много ценя такива рецепти, обичам да похапвам, но не и да готвя :) Имат, обаче, един дефект - изяждат се наведнъж :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ей, после да кажете дали ви е харесала зеленката. Хубавото е , че може да се импровизира в тази рецепта.

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ