WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

сряда, 14 март 2012 г.

Картичка от осмоартенската КАРТИЧКОФУРИЙСКА размяна

МИМИ  Пъстър Свят, ГОЛЯМО ИЗВИНЯВАЙ - Дано не си много сърдита.Толкова бързах, че съм разменила получаването с изпращането.

 Тази осмомартенска картичка  ми е от Мими - Пъстър Свят
Благодаря Мими. Мисля да не философствам - затова направо Ви я показвам за да и се порадвате.
 Освен картичката Мими ми е изпратила и подаръче.



3 коментара:

  1. Вили, допуснала си грешка мила.
    Ти беше моето късметче от осмомартенската картичкофурийска размяна и това е от мен.
    Поздрави и лека вечер:
    Мими

    ОтговорИзтриване
  2. Няма нищо, Вили! Човешко е да се греши! Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ