WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

понеделник, 21 май 2012 г.

Шита картичка

   Тази картички се оказа предизвикателство за самата мен. Първо - шевове- никога не бях шила картичка и второ - този модел ми харесва страшно много, но до сега не го бях използвала.
Разбира се шевовете са кривички, но за първи път толкова. Като цяло исках да постигна една много сладка и бонбонена картичка , с която да зарадвам  госпожица , която става на  9.  Заложих  на пастелните тонове.От задната страна, до голямото цвете за всеки случай направих тайно джобче....

    И отиваме при Картичкофуриите, където през изминалата седмица вървеше предизвикателството на екипа на Greta’s Art   - "От игла до конец"


  Картичкофурийско предизвикателство № 116 " От игла до конец".






  Включвам я  и тук   Двете елши: Предизвикателство Май - Цветя






8 коментара:

  1. Наистина е станала много, много бомбонена!:)Красиви цветя и пеперуди, а голямото цвете е възхитително! Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз се влюбих в голямото цвете...

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна е! Поздравления!
    А 9 е сериозно число - с едно е по-малко от 10!
    И още - това е последната едноцифрена възраст!
    Трябва да се запомни и ознаменува! С точно такава картичка! Браво!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна момичешка композиция, хартиите са разкошни и това е точният цвят. А за шевовете не се притеснявай - кой не би си помислил, че това е нарочно! Успех в предизвикателството, макар по-важното да е, че подаряваш спомен :)

    ОтговорИзтриване
  5. Голямото цвете е разкошно!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря Ви момичета, много сте мили в коментарите!

    Нескромно е, но и аз си харесвам голямото цвете. Първоначалния замисъл беше то да е от лицевата страна, но се указа , че прави композицията доста "тромава" и го изпратих отзад. Получи се нещо, като двулицева картичка.

    ОтговорИзтриване
  7. Вили, страхотна картичка! И тоооолкова хубави цветове си подбрала, а номера с двулицевата картичка, получила се без да искаш, много ми хареса. За шевовете не се притеснявай, с опита ще стават все по-прави, въпреки че твоите в случая не стоят никак лошо и така.

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ