WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

сряда, 23 май 2012 г.

Картичка - НА ПЪТ

  Ех, тези мъже, тези мъже. Ни цветенце можеш да им боднеш на картичката, ни перлички за разкош, а за пеперудки  и дума не може да става....
Е, аз избрах лесния начин /все не мога да се преборя с това време - не стига и не стига/. Хубава хартия, стар лист от тефтер и малко движение + една риба......





6 коментара:

  1. Ти можеш всичко!
    Браво, Вили!
    Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  2. Много е красива ,Вили и е точно за мъжки вкус :)....уцелила си :) ! Хубава сряда !

    ОтговорИзтриване
  3. Стар лист от тефтер! Яко! Много ми харесват и останалите елементи - и носи много пожелания :)

    ОтговорИзтриване
  4. Не знам дали е лесния начин, но определено си избрала точните елементи, които в такава комбинация и направени по този ефектен начин, са точно в десятката за мъжка картичка! Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  5. Великолепна картичка! Силно съм впечатлена от подвижните елементи :)

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ