WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

четвъртък, 17 май 2012 г.

Пеперудена кутийка

"Крал и кралица на бала" - ПЪРВОТО ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО НА ДАНИ


    Мислих да не я показвам , защото когато видях какви снимки съм направила на една от любимите ми кутийки-  ми поприлоша. И най- каръшкото е, че  нямаше как да ги повторя - кутийката отиде по предназначение. 

Дани е дала свобода на нещонаправеното, стига да е за бал - надявам се кутийката да е за някоя кралица на бала.






9 коментара:

  1. И на тези снимки изглежда страхотно! Достойна е за кралица (не само на бала) ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Наистина много красива кутийка! И снимките са си хубави! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Много е красива - белите пеперуди на фона на тази хартия са самата нежност, и перлите... Сигурна съм, че ще бъде страхотна изненада и чудесен спомен!

    ОтговорИзтриване
  4. Всъщност на живо хартията е много, много по - красива!

    ОтговорИзтриване
  5. Сигурна съм, че на живо е още по-красива и не само хартията, а цялата кутийка! Както всички твои неща, които съм виждала наживо :). Изглежда като много специален и личен подарък!
    Благодаря, че се включи в предизвикателството ми!

    ОтговорИзтриване
  6. Много е красива и свежа. Супер

    ОтговорИзтриване
  7. Не се ядосвай за снимките и от тези си личи колко красива, нежна и изпипана в детайлност, кутийка си направила! По-важното е, че ще радва с цялата си прелест новата си собственичка!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ