WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

сряда, 23 май 2012 г.

А такааа, какво ли пък ще да е това

            А кажете сега??????
         Да, даааа , гъбки и то не какви да са, а манатарки. Първите за тази година. Рецепта - няма. Малко масълце и хайде в тигана. Та с три намерени гъби какво друго да направиш. Ако знаете кооолко са вкусни и как ухае само.....






   На снимката е една, защото тези от чинийката не се усетих да ги снимам. Намерихме я на другия ден и ще си я изсушим.

4 коментара:

  1. Оххх ,чудни са тези гъби ...мечта ! Нали съм от Габрово баща ми ходеше все да ги бере (беше голям габар) и съм израсла с тях :) ! Всичко давам за ей тази гъбка от снимката :) !!

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, колко сме изяли в Хасковско! Невероятен вкус и да, с масло са неописуеми!

    ОтговорИзтриване
  3. Бива ли така? Изкушения, изкушения! Ооох, чак ми замириса!

    ОтговорИзтриване
  4. Един единствен път, като дете, брах гъби - де що имаше отровни гъби по гората - в моята кошничка бяха! Един съсед ги прегледа - изхвърли ги всичките и ми остави само една гъбка! Щях да се разплача!
    Добре, че ги познавате!
    Наистина са много вкусни. И много скъпи, ако си ги купуваш от магазина. Скоро си взех - Манатарки в зехтин, вакуумирани. 300гр. На касата реших, че нещо са сбъркали сметката! Не бяха.
    Браво, Вили! Пак ни зарадва!
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ