WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

четвъртък, 29 декември 2011 г.

Последно за 2011 и от мен

 Е да и тази година  почти свърши. Не знам защо винаги в края на годината правим равносметки/тази дума хич не ми харесва/.Но все пак ще кажа, че едно от значимите неща, които ми се случи е откритието на чудния свят на всички Вас - неуморни творящи ВЪЛШЕБНИЦИ .
    Тъй като през последните дни решихме да поживеем в селската ни къща не съм пипвала хартия/просто там нямам никакви материали - все още/. Затова ще ви представя нея - къщата. Тя е била на пра пра дядото на мъжа ми - на над 100 години е. Направена е от камък и плет. Ремонтът, които се наложи да направим понякога ме отчайваше. Май станах многословна............




 
Виждате ли малките светещи очички в долния ляв ъгъл  

Малко е разхвърляно за снимки..........................
Снимането със светкавица прави цветовете в къщата много различни , което ама хич не ми харесва

Любимият ми градински стол - сега със зимни одежди.

А това е гледката, на която се наслаждавах тази сутрин докато пътувахме към града.Съжалявам, че апаратът ни не може да пресъздаде красотата на Стара планина,така както я виждат очите ми.

ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!

6 коментара:

  1. Ехаа,къщата е страхотна!Традиция и уюут...няма такова удоволствие за мен,колкото до красотите на България-каквото и да кажа,все ще е малко!
    Щастлива нова година от мен! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Заслужава си! Каквото сте направили, смятам че в момента удоволствието да прекарате известно време там е прекрасно, вълнуващо, успокояващо, незабравимо! Благодаря, че ни я показа и през зимата! Не съм забравила лятното й ревю! И сега е толкова красива! Толкова уютна! Весело и незабравимо посрещане на Нова година!

    ОтговорИзтриване
  3. Много красиво изглежда всичко, къщата е пленителна, пази в себе си силен дух! Много е хубаво, че имате възможност да се наслаждавате на тази атмосфера от време на време. Поздрави и весели празнични дни!

    ОтговорИзтриване
  4. Много уютно изглежда, а гледката е невероятна!!!Весело посрещане на Новата година.

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за прекрасните снимки - всичко е невероятно красиво и вълнуващо!
    Честита Нова година!
    (Радвам се, че открих блога ти! А твоята картичка показвах на Коледа на гостите си - всички много я харесаха!)
    Желая ти успех!

    ОтговорИзтриване
  6. Къщата ви е прекрасна! Ние също имаме такава "плетарка " но от вътре сме я модернизирали малко. В момента родителите ми живеят там и е трудно да се поддържа такава реликва . Поздравявам ви за решението ,колкото и да е трудно вярвам че си е заслужавало..

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ