WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

понеделник, 15 октомври 2012 г.

Магнитче за хладилник

                         Магнитчето е за едно много интересно  Картичкофурийското  предизвикателството    , зададено от  Диана  Salt and Paper.
  Реших да оставя  джобче за бележчици. А ми беше и някак зимно................. 
Ей, голямо съм заспи  - Стефи Te4eto , специални благодарности за магнитните листи!
За основата използвах микровелпапе - за здравина.





 

14 коментара:

  1. Много е красиво ,Вили и чудесна хрумка за джобчето :) !
    Хубава нова седмица ! Прегръдка !

    ОтговорИзтриване
  2. Ухаа, не знаех, че и магнитчета може да се направят от хартия :) Е, бях чувала за магнитни листа, ама не свързах две и две... Много ми харесва, страхотни цветове, тия пиленца са много сладки :)

    ОтговорИзтриване
  3. Вили, разкошно магнитче! А идеята за джобчето е супер свежа!

    ОтговорИзтриване
  4. Еха, уникален магнит! :)
    Благодаря ти, че участваш в предизвикателството ми за Картичкофуриите!

    ОтговорИзтриване
  5. Вилиии, страхотно е!!!
    Малко е неловко това с благодарностите, щото ти си тооолкова щедра и все ми даваш разни прекрасности (със или без повод), пък аз хем малко нещица съм ти давала, хем користно - да видя какво ще извълшебстваш с тях :)
    Желувки и наистона магнитчето ти е магнетично!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Вили, много нежно, коледно, приказно и романтично се е получило магнитчето. Усмивки.

    ОтговорИзтриване
  7. Идеята с джобчето за бележки и чудесна! Прекрасно, нежно магнитче!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря, големи сладурки сте!!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Вили, поздравления за поредната красота. Магнитчето, което си направила блести с красотата си и носи едно такова чувство на уют и топлина... съвсем зимно!

    ОтговорИзтриване
  10. Еееех, ама, че е хубаво, гиздаво, накипрено, като за празник! Истинско удоволствие е човек да го гледа! Великолепна е и идеята ти с джобчето за бележки. Браво!
    И като стана на въпрос за магнитни листове, може ли да споделите от къде могат да се купят?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Te4eto е по откриване на разни интересни неща в големите вериги магазини. Тези магнитни листи са А4 и от едната страна хартиени. Използват се за принтиране на снимки, които после да си лепнеш на хладилника.

      Изтриване

БЛАГОДАРЯ