WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

понеделник, 1 октомври 2012 г.

Коледна картичка


                 Сега е идеалното време за  Коледна картичка. 
    Първо  видях ето тези  сладки диги мишлета при    КартичкоФеята Петя  ,а  второто са коледните звезди на Кали -KalySto,  които в крайна сметка се престраших да "опитам".Урочето за тях, а и доста други интересни неща -  в блога на Кали.
Печатчето е оцветено с дистрес. Червените капчици роса се наложи да оцветя /от долната страна/ с акрилна червена боя за по плътен цвят.












10 коментара:

  1. Страхотна картичка! Много топло и студено коледно усещане има в нея! Чудесно си се справила с коледните,звезди! Радва ме колко са белички и бляскави!Благодаря,че се включи в моята Цветна игра!

    ОтговорИзтриване
  2. Вълшебна картичка! Много ми хареса настроението, което усетих в нея - свежо, чисто и някак наивно по детски коледно.

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни коледни звезди! Изобщо цялостната визия на картичката ти е страхотна! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Card Mania Challenges!

    ОтговорИзтриване
  4. Вили, станала е страхотна!
    Ох, кога и на мен ще ми стане коледно...

    ОтговорИзтриване
  5. Много нежна картичка и цветова комбинация.

    ОтговорИзтриване
  6. Дааа, картичката наистина страхотна! Много ми хареса!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна картичка, събрала в себе си белоснежната красота на зимата, топлината и уюта, особено покрай празника, любовта на близките! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Card Mania Challenges! Късмет и се надявам отново да те видим при нас.

    ОтговорИзтриване
  8. Изключително сладки мишлета, елегантни коледните звезди, имел - направо ми се прииска да почна коледни неща :)

    ОтговорИзтриване
  9. BEAUTIFUL card very well thoughtout love the flowers ..Thank you for playing along at Card Mania Challenges!

    ОтговорИзтриване
  10. Уникални сладури! И как се кротнали под имела ;)
    Много ми хареса картичката в комбинация със страхотните цветя !
    Благодаря ти, че я включи в предизвикателството на Card Mania! Мила

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ