WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

четвъртък, 21 юни 2012 г.

Сватбено

       Да, да тук съм и от време на време правя по нещо. Е ,не пускам публикации защото не съм доволна от снимките, но днес се престраших да ви покажа ето тази кутийка.


 Толкова съжалявам, че от снимките не се вижда красотата на картона  - съвсем леко перлен, бял и шампанско, със много нежни структурни райенца .

       Точно тази хартия съм използвала вече и при друга сватбена кутийка, но страшно ми харесва нежния син цвят и със сигурност ще я използвам пак, ако ми е останала де - хихихи.
    Вътрешната страна също е с украсичка ама снимките ми хич не са за пред хора.....

5 коментара:

  1. Изглежда царствена и много красива...супер!

    ОтговорИзтриване
  2. И тук да си кажа колко много ми харесва и колко се радвам, че е оценена по достойнство!
    Още много удовлетворение от такъв характер ти желая!

    ОтговорИзтриване
  3. Елегантна, очарователна, всички детайли са премислени и премерени - достойна за събитието!

    ОтговорИзтриване
  4. Love your wedding card, even it is minimalistic, it's very delicate and sweet looking
    Have a fantastic weekend :)

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ