WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

четвъртък, 7 юни 2012 г.

           Тази картичка направих преди седмица. Тъй като беше за рожден ден на дама, с която сме в роднинско - приятелски отношения се наложи да изчакам отминаването на прекрасното събитие / тя честичко навестява блога ми /, за да не разваля изненадата. Е вече знам , че е останала доволна.


                       За първи път правя тази сгъвка. Хареса ми и ще я използвам пак......




6 коментара:

  1. Ооооо картичката е разкошна ,Вили ! И много дамска със загъвката !
    Хубав следобед ! С поздрав :)!

    ОтговорИзтриване
  2. Не просто доволна, сигурно е била омаяна от нежните цветове на хартията отвън, прелестните пеперудки и цветя, а като добавим и богатия рисунък на вътрешното оформление - като от будоар на кралска особа, елегантния манекен и стария грамофон, се получава неотразима атмосфера!

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина страхотен подарък - като започнеш от хартиите, минеш през сгъвката и стигнеш до цялостното излъчване - поздравления! Чудна е и забелязвам, въпреки че не пиша редовно, че често разнообразяваш с различни форми, сгъвки и други заигравки :)
    Поздрави и приятни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  4. Great job on the fold and the card is lovely. Thanks for visiting me, greatly appreciated.

    ОтговорИзтриване
  5. А такаааа, сега те копирах!
    Прекрасна картичка, браво!
    Аз съм направила няколко снимки - 4 на брой по 4 дами - и се чудя как да им ги подаря!
    Това е най-удачният вариант!
    Благодаря!!!
    Чудесна си и го знаеш!!!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ