WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

сряда, 21 декември 2011 г.

Картичка от Борето

Днес получих един огромен пакет. Оказа се че това е картичката ми за Коледа от Борето http://borqna-venkova.blogspot.com/
.Огромна е - А4 , а освен всичко снежко носи и много весело настроение.
Може би не сте разбрали, но аз пропуснах записването за размяна на Коледни картички при Картичкофуриите.Тогава се появи Боряна.Толкова съм и благодарна,че ми даде шанс да си разменим картички за талкова хубав празник - КОЛЕДА.
БОРЕ, БЛАГОДАРЯ  ТИ

И сега да Ви покажа картичката. Опа забравих календара със снимки от стара София, които направи изненадата пълна.
Това е сладурската опаковка.
Ето я и нея




2 коментара:

  1. Много е хубаво, че си изживяла тази емоция!Картичката е много сладка и усмихваща, а календара е страхотен!

    ОтговорИзтриване
  2. Привет! Благодаря ти много за милите думи!
    Тази сутрин взех от пощата писмото, което си ми пратила! В София вали сняг, всичко е мокро и трябваше да почакам докато стигна в работата. Това, което си ми пратила е невероятно! Картичка - бижу! За първи път виждам и държа в ръцете си такава красота! Наистина великолепно! Много ми харесва и е точно за мен!!!
    В най-скоро време ще я покажа в блога си. Благодаря ти много и за картичката и за това, което си ми написала! Много се радвам!
    Желая ти късмет!+ Здрави зъби и бистър ум!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ