WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

петък, 2 декември 2011 г.

Идеи за продан

   Дали и на Вас Ви се е случвало да видите идеите си обявени за продан от някой в моя случай -  "арт дизайнер". Повярвайте ми почувствах се ОТВРАТИТЕЛНО. Не съм аз човека, който е открил "топлата вода", но никога не бих продала нечия идея, като своя собствена. Въпреки това ще продължавам да споделям идеите си в мъничкото пространство, което имам в интернет, защото съм част от всички ВАС   КАРТИЧКОФУРИИ.

3 коментара:

  1. Вили,напълно разбирам отвращението ти,мисля че на всяка от нас се е случвало,но защо не го обявиш публично с линк към конкретния "арт дизайнер".Ако се говори и показва,конкретиката,може би ще се опитаме да ги отучим от грозните им навици :)

    ОтговорИзтриване
  2. Иве, благодаря ти за съпричастността. В момента съм в обятията на първия грях - гнева и това ме кара да се чувствам още по - зле. Може би съм свикнала, когато видя някоя картичка, кутийка или каквото и да е веднага да го свържа с някоя от Вас, защото най-важното нещо за един творец е стилът му.

    ОтговорИзтриване
  3. Въпреки, че все още не съм изпадала в подобна ситуация, напълно разбирам бушуващите чувства в теб! Не е приятно, но само колко жалка постъпка е това, а? Но все пак това са хора, които могат да ме ядосат и разярят до неузнаваемост - на чужд гръб, печалба!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ