WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

четвъртък, 15 септември 2011 г.

Любим печат

 Оказа се, че този печат освен на мен става любим и на много деца. Бях доста разочарована, когато получих това блокче хартии. Сториха ми се доста блестящи. Но преди една седмица ми се искаше да направя нещо по- различно и реших да опитам именно с тях.
  Получи се ето това албумче. Остава само да се монтират  нечии приятни спомени.

4 коментара:

  1. WOW! Vilini, this is gorgeous! Every page is beautifully done and the main image is just adorable!!

    ОтговорИзтриване
  2. Ооо, аз пък съм очарована от тези хартии, но засега приоритет са ми набавянето на други материали и поради тази причина плакна око с картичките на другите, в които са използвани. Албумчето, което си направила е страхотно - много свежо, много забавно, много нежно и съм сигурна, че ще приюти в себе си едни прекрасни и красиви спомени!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесно албумче! Блестящите хартии само допринасят за цялостното усещане и мисля, че са прекрасен акцент! А печатчето е толкова сладко, разбирам защо ти е любимо!


    Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря на всички за милите думи.Но все пак съм реалист / не забравяйте че сладя с най -голям интерес блоговете Ви/

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ