WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

събота, 30 юли 2011 г.

С четка и боички

 Няма да забравя , колко щастлива беше дъщеря ми / сега е на 4 г./, когато за пръв път и разреших да рисува с боички. Ще Ви покажа и моят първи опит за нещо по различна от ножицата и лепилото.Усещането се оказа толкова приятно, че резултатът не беше от  голямо значение.










Това е домът, в който прекарваме със семейството ми почивните дни. Къщата е на повече от 100 г. и е направена от камъни, плет и кал.


Благодаря на всички Вас за топлото отношение към една непозната..........................

1 коментар:

  1. На мен ми харесва резултатът от опита с четка и боички! А снимката на къщата направо ме плени, обичам точно такъв тип къщи, точно такъв тип дворове - носещи частица от миналото! Сигурна съм, че успявате да си отпочинете и релаксирате максимално там!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ