WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

сряда, 27 юли 2011 г.

Тони, благодаря ти. Надявам се да съм премахнала въпросната проверка. Моля всички да ме извинят , ако имат някакви неудобства при посещение на блога. Все още съм доста незапозната с материята и се чувствам, като "слон в стъкларски магазин". Приемам препоръки и помощ.




 Ще трябва да се науча да правя и снимки.......................

2 коментара:

  1. Ах, каква красота си направила! Много оригинална и в чудесно съчетани цветове! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Проверката е премахната успешно! Сега публикуването на коментари определено се улеснява. А иначе за останалите неща ще ги изгладиш малко по малко, и аз бях в началото много, много на вие с блога, но разглеждайки, пробвайки го нагласих така както ми харесва и смятам, че е удобно на другите да го преглеждат. Приятна, спокойна и прохладна нощ!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ