WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

петък, 3 юни 2016 г.

Около света на...... колело

                             Пътешествие на колело... луди за връзване колкото щеш...
         И като се замисля от колко години не съм се докосвала до педалите...срам ме хваща...
                           Друго си е като кажеш -"Отивам на пътешествие с кораб"...









Картишок ММП 13: Пътешествия

CMC#81 Around the World/ Околосветско пътешествие

7 коментара:

  1. Как обичам пръските! :) Страхотна картичка!

    ОтговорИзтриване
  2. Ми... аз си знам, че си много добра, ама чак толкоз е малко неприлично чак!

    ОтговорИзтриване
  3. Pretty card, love your design, blue green are ma favorites colors! Thanks for joining us this week on Simon Says Stamp Monday Challenge Blog! Barbara

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна е! Много различна, с чудни цветове и детайли. Харесва ми как си разположила всеки един от тях, така че цялостната визия е направо завладяваща.
    Много се радвам, че я сподели в предизвикателството на Card mania! Успех! =)

    ОтговорИзтриване
  5. Пътешествай все така в света на изкуството - радваш очите и душата ми.

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна картичка, представяща един по-различен вид пътешествие. Благодаря за участието в предизвикателството на Card Mania. Успех!

    ОтговорИзтриване
  7. Looks great. Thank you for joining us at Card Mania Challenge

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ