WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

понеделник, 31 март 2014 г.

Дантели

      Откакто ме е лепнало това картичкоправене не пропускам брой на списание Creativity. Подаръчетата към всеки брой са мнооого готини, но съм забелязала, че почти не ги използвам. Затова, докато не съм ги скрила някъде, реших да пробвам нещо различно.
  Металната джаджа, е счупено нещо с което се вдяват игли, която от доста време си стои на нощното ми шкафче. А копчето, ах това прекрасно копче... Мъжът на моя приятелка се сетил да изреже копчетата но дреха пригласена за изхвърляне, защото можели да ми влязат в употреба...




Card Mania  Lace and Pearls" /" Дантела и перли"
 CSD -Mothers day
Simon Says Stamp-Anything Goes...with Buttons!

6 коментара:

  1. Много орогинално си организирала детайлите. Чудесна е :о)

    ОтговорИзтриване
  2. Представям си усещането, когато си осъзнала как можеш да използваш "металното нещо" :) И също колко ми е познато това "отдавна стои еди-къде-си" :) А колко пликчета с копченца, скъсани герданчета и т.н. са ми връчвали приятелите с чувство на неудобство, а аз им се радвам :) Ето това прави картичката ти уникална, прекрасни са и цветовете, както винаги, и романтичните детайли!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна е! И добре си споменала, че нещото е метално, че както си го маскирала хич нямаше и да разбера.

    ОтговорИзтриване
  4. Beautiful card, love how vintage and feminine it looks, thanks for joining us at Crafty Sentiments this week. Jac x

    ОтговорИзтриване
  5. This card is beautiful! I love the vintage look! The dress looks so pretty and feminine! Thank you so much for joining us at the Simon Says Wednesday Challenge Blog!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ