WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

вторник, 14 януари 2014 г.

Тефтер с рецепти - за мен

               Време беше. От кога все се замислям да сложа ред  сред рецептите си.
  Нямам уред с който да си направя тефтер, но винаги може да се използва някой готов. В случая разполагам с един отровно жълт, но пък имам бяла боя...Заврънкулката направих с шаблон и структурна паста + малко златна антична паста.
   Тефтерът е без раздели, защото си записвам само рецепти за сладкиши. Хаха, не че ги спазвам....Затова, за да не е толкова скучен реших да му изтипосам едно свежо цветно петно. Идеята е от тук. Аз използвах материалите си за декупаж.






     Кат, благодаря ти за това предизвикателство. Без него рецептите ми щяха да са си все още на разни хвърчащи листчета пръснати къде ли не...

                                  КФП 201 - Нещо за теб!

                    CMC# 38 Anything Goes / Всичко е позволено

8 коментара:

  1. На живо е супер! Ама и от снимките личи че е такъв :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Добра работа си свършила. Чудесен е! Аз от 3 години се каня да си направя тефтер за рецепти и все не стигам. Ще вземеш да ме вдъхновиш :) И честит рожден ден! Много усмивки и щастливи мигове.

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми хареса - свежарски, с весела картинка!

    ОтговорИзтриване
  4. Изгледах видеото.
    Отлично си се справила!
    Честит тефтер - много е красив!
    Да си го ползваш със здраве!

    ОтговорИзтриване
  5. Очите ми останаха в него- прелест!

    ОтговорИзтриване
  6. Много се радвам, че аз съм в основата на тази красота.Страхотен е тефтера, особено страницата с чашките - връщах се да я разглеждам няколко пъти. Да си го ползваш с кеф и да събереш вътре много вкусотии ти желая.

    ОтговорИзтриване
  7. Вили,прекрасен тефтер си си спретнала,очите ми останаха в чашките,много ефектни! Благодаря ти,че го включи в Card Mania! Желая ти успех! Ива :)

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ