WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

четвъртък, 13 юни 2013 г.

Shabby chic кейкчета


  За първи път правя "сладка" картичка.Тези хартии с кейкчета , чашки, розички...чудесно се сляха с  Shabby chic..   Хихи, сещате се какъв е вестникът, нали...






Challenge #62 - "You're Sweet"
Card Mania#22-Shabby chic
The Shabby Tea Room-'Sweet as Sugar'

 Леко отклонение. АТС  за Стефи в допълнение.

10 коментара:

  1. За вестника не се сещам, ама много сладка ти е "сладката картичка"! Тези цветове страшно ми харесват и съм много доволна, че МОЕТО АТС от теб е в тази гама...и че и то е сладко :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Много е сладка и красива! И шик! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Че е сладка - сладка е! Цветовете и мотивът на розички, който си избрала, направо ме хвърля в едно виртуално английско градинско чаено парти :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ммм..да..и мен ме наведе на мисълта за следобеден чай с Кралицата;-)
    Супер сладка е! И много шаби шик!

    ОтговорИзтриване
  5. Много добра идея, превъзходно изпълнение!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Thank you for playing along with The Cheerful Stamp Pad challenge "You're Sweet"
    Very cute card

    ОтговорИзтриване
  7. Thanks so much for joining us at The Shabby Tea Room. Your card is lovely! Beautiful tea cups and cupcake!

    ОтговорИзтриване
  8. Не знам ,дали ми се гледа,или ми се яде...:)))!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  9. thanks for playing along with the cheerful stamp pas for the sweet challenge.

    ОтговорИзтриване
  10. Great job! Thanks for sharing at The Cheerful Stamp Pad.

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ