WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

вторник, 7 май 2013 г.

Тра -ла- ла, обичам книжки да чета...

                      Олелеее, ми то не съм се вясвала почти месец тук...
Престраших се най после да пусна в действие този прелестен печат. 
Първо: Големината му доста ме притесни. 
 Второ: За да ми е още по-трудно реших и да пробвам оцветяване върху крафт картон.
И накъде без Трето: Цветенца в........ ЗЕЛЕНО...


   







Мър-Мяуското Забавлятелство Деветнадесето "Кашонено-картонена картичка" 
Card Mania Challendges - МАГИЯТА НА ЦВЕТЯТА



2 коментара:

  1. Оказва се, че тези печати (въпреки големите размери) ги харесвам във всякакви варианти!

    ОтговорИзтриване
  2. Мдааа....
    1. Разбирам те напълно - и аз като го видях тоя печат се оцъклих
    2. Да...гадна работа е туй оцветяване на крафт
    3. Не знам ти какво имаш против зелените цветя - в товя случай им няма нищо...но аз лично имам лична неприязън към зеленото (използвам го де...ама не ми е най- любимия цвят)
    4. Въпреки горните 3 се е получила много сладка картичка ;-)

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ