WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

сряда, 25 януари 2012 г.

Pay it forward 5+

  Привет на всички
Първо - ако някой е закъснял със записването в играта Pay it forward , нека го направи при мен. От опит знам, колко е неприятно да не си разбрал навреме за интересните неща.
Второ - за вече записалите се дами - БЛАГОДАРЯ. Очаквам адресите Ви.
Трето - моля Ви имайте търпение. Аз съм малко по бавна с идеите, а и не обичам прибързаните неща. Надявам се да не Ви накарам да чакате много дълго.
Четвърто - вече всички знаят, че мога да пускам коментар само в блогове, където настройката за коментари е - "ИЗИСКВАЩ ПРОЗОРЕЦ". Вчера при разговор с Нелиbellnell се установи, че имам някаква настройка в компютъра, която ми пречи. Ама нали съм си боса по тези въпроси, ще чакам "помощ от приятел".
Хайде стига толкова. Хубав ден на всички.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

БЛАГОДАРЯ