WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

понеделник, 29 август 2011 г.

Vintage - Поднос и кутия за салфетки

VILINI
 И тази седмица картичките останаха по-назад. Тъй като отдавна ми се искаше да направя нещо за себе си, а така също да пробвам и ефекта на напукан лак с двуфазно кракле. Сигурно розите ще Ви се сторят доста банални, но за мен беше удоволствие да споделя с Вас "новата си придобивка".
   PS Дали мъжът ми ще се сети да ми поднесе кафе  на новия поднос...........................



PS До НЕЛИ - не намирам твоя e-mail

4 коментара:

  1. Страшно са красиви, много обичам розиии.Справила си се чудесно, със здраве да си ги ползвате :))

    ОтговорИзтриване
  2. Много е приятно, направо изумително! Страшно харесвам тази техника и нещата който се получават, но ми е доста неясно как става. Ще можеш ли да ми подскажеш малко на e-mail адреса ми?

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятни са! А ако мъжът ти не се сети, аз ще го заместя с най-голямо удоволствие, само и само да се докосна до тази красота! Обожавам розите и никога за мен няма да бъдат банални, тривиални или да ми омръзнат! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни са и двете! А подноса просто си изисква "закуска в леглото" - толкова ми напомня за английска следобедна закуска на верандата с чай и бисквити! Като излязло от антикварен магазин е! Пожелавам ти много донесени закуски в леглото ;)

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ