WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

четвъртък, 8 октомври 2015 г.

mixed media

                         Албум, но не за снимки, а за метални щанци.
         Изработихме го съвместно с Течето. Тя техническата част, а аз имах за задача да понамацам корицата. Това е нашия подарък за ЧРД на другарчето ни Рени от Ръчкоделницата.
                                    Е, позакъснели сме с има няма 4 месеца.....






3 коментара:

  1. Тя и задната корица е много красива!... да си кажа аз :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Уау! Каква красота! Очите ми залепнаха по снимките. Браво!!! Честито на получателката, късметлийка е с такива приятелки :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много красив подарък! Браво и на 2-те.

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ