WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

сряда, 5 септември 2012 г.

Рожден ден х 2

           Сетихте ли се? Ами да, Йови е поканена на рожден на близначки. Те са едни много, много сладички деца, затова се спрях точно на тази пеперудена  визия  върху основа от перлен картон - нежна праскова.  Имам си и боц тук там , затова - Мър-мяу-Боц от тук, боц от там...



                    Красивият шрифт ми е любезно предоставен от Te4eto

11 коментара:

  1. Приказни картички... приказни! Гамата , която си подбрала за картичката е чудесна за празника на принцесите ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни са! Много нежни! И наистина - 2 е повече от 1!
    Жаресва ми как си аранжирала снимката.
    Желая ти успех в предизвикателството.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Това е любимото ми място в градината.

      Изтриване
    2. Благодаря ти, сърдечно за поздравленията в моя блог! Много ме зарадва!
      До скори срещи в предизвикателствата!
      **
      .. извини ме за грешката - сега я виждам -
      пише се "Харесва ми", а не..
      **

      Изтриване
  3. Уау! Нежно великолепие от цветове и форми! Разкошни са!

    ОтговорИзтриване
  4. Много нежни и същевременно в нестандартни цветове.Приказни са! Благодаря,че ги сподели в Шивашкото ни забавлятелство този месец!

    ОтговорИзтриване
  5. Много нежни и същевременно богати, цветчетата и пеперудките ти са перфектни!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ