WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

понеделник, 11 юни 2012 г.

Блог картичка



             Ей, какво предизвикателство само вървеше през изминалата седмица при Картичкофуриите -предизвикателство № 119 - „Картичка по блог дизайн"с главен предизвикващ  Te4eto.

     Стефи, Стефи сигурно си стъписала доста от момичетата с тази задача. Да си призная и аз си казах, че не е за мен - сложничко ми се видя. Но, нали за това са предизвикателствата.....
 Пък и моят блог не е с кой-знае какъв дизайн  - малко сини цветенца със зелени лестенца, шляп една дизайнерска хартия и готово, хи,хи..................
Искаше ми се да има и името на блога, но не разполагам нито с нужната техника, нито с красив почерк.





  Е да, ама на мен ми се иска да изглежда поне ето така.




                Това е леко претрупано, но защо пък не...................




                   Ех, ако познавах и аз Нана. Каква красотия само е направила за блога на   Te4eto.

6 коментара:

  1. Вили, страхотна е! Много красив фон си направила! Върха обаче са сините недостегнати тегелчета, дето са точно като на блога! Много стилна и много твоя!
    Благодаря, че се включи :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ехаааа ... Каква красота!!! Букетчетата са прекрасни, сякаш току-що откъснати.Синия тегел е страхотен. И аз имам същият проблем с разкрасяване името на блога, но това не пречи човек да покаже желанията си, а твоето е прелестно и чудесно изпълнено! :) Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Ама как пък ги намери съвсем същите цветчета, и хартията за фона - веднага се познава! А в украсата има и нещо старо, и нещо ново... :)

    ОтговорИзтриване
  4. That's so pretty, Vilini! The details came together beautifully!

    ОтговорИзтриване
  5. Картичката е прекрасна, много нежна и абсолютно по темата. Ако ми позволиш да направя един напълно приятелски съвет- обработвай леко снимките ,за да се види красотата на бих казала произведенията ти:-) Ако не бяха снимките в близък план, не бих разпознала великолепието на това , което си направила. Много старание си вложила и изключително детайлна картичка си създала, позволи ни да я видим така бяскава каквато е . Харесва ми много:-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дони, благодаря. Най-ценното нещо, което можеш да получиш е приятелския съвет. И други момичета са ми казвали, че снимките ми не са добри, а и аз също го виждам. Проблемът е , че не знам как да ги обработя.
      Очаквам нови съвети.

      Изтриване

БЛАГОДАРЯ