WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

петък, 27 април 2012 г.

Декупаж - кутия за салфетки

Към тази кутия имах заплануван и поднос.Тъй като виждам , че подносът се отлага във времето споделям само нея.
Използвах една любима техника - напукан лак.Има някой "дефекти", но си остават за мен.






А това е новият член на семейството. Топъл, топъл току що роден.
  С мама.

5 коментара:

  1. Кутията е чудесна и състаряването ти се е получило много добре, а за синия цвят вече разбрах, че ти е любим :) Много сладък този нов член - да е здрав, скоклив и обичлив!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря! Синьото е от цветовете, които харесвам, но като отворя гардероба само едно синьо шалче и то с розови рози.....

    ОтговорИзтриване
  3. Кутията е много добре състарена! И напукания ефект много точно се връзва с концепцията! Само ми стои една идея по-лъскава от необходимото (може и да е от снимките).
    Много сладко конче! Да е здраво и игриво!

    И нямам търпение да се видим пак :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Трябва да е лъскава. Лакът е със стъклен ефект, но може би на снимката изглежда попресилено.
      Ако решиш, може да видиш жребчето на живо.

      Изтриване
  4. Еееех, как искам да съм близо и да видя кончето на живо! Ама, на! Не съм! Ще се утешавам само със снимките и ще се радвам на страхотната кутия! Бяло и синьоооо! Супер! И толкова добре си успяла да я състариш!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ