WELCOME



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС ,ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ НА НЕЩИЦАТА, КОИТО ПРАВЯ



ЗА МЕН ЩЕ Е УДОВОЛСТВИЕ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ИДЕИТЕ МИ ЗА ЛИЧНИ ПРОЕКТИ, НО НЕ И ЗА ТАКИВА С ТЪРГОВСКА ЦЕЛ.

петък, 24 февруари 2012 г.

 С тагчето към тази картичка мислех да участвам в третото предизвикателство на Тони, но се отказах. Когато правя таг,  винаги отсявам място за написване на нещо важно от притежателя му.



Живопис - занятие за слепци. Художника рисува не това, което вижда, а това което чувства.  Пабло Пикасо

Тагчто влиза в джобче на задната страна / забравих да направя снимка/, има и още едно джобче отпред.


                              За съжаление при снимане цветовете са леко "изкривени".

4 коментара:

  1. Много са ефирни и романтични и картичката и тага! Ама знам аз, че ги можеш тези работи!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Стефче. За съжаление хич ме няма в в твоята област - квилинга.

    ОтговорИзтриване
  3. Вили, прекрасни са! От тях се излъчва не само красота, но и едно спокойствие! Лично на мен ми подействаха много релаксиращо!

    ОтговорИзтриване

БЛАГОДАРЯ